söndag 23 augusti 2009

En vecka kvar...

till Tjejmilen, åh vad jag har tränat mycket! Eller inte! :-D Idag tog jag mig iaf ut en runda i skogen...kommer nog inte kunna gå helt obehindrat imorgon känns det som :-D
Annars har det varit en lugn dag hemma...maken var och golfade med Tjatte tidigt i morse och Theo sov till strax efter 9. Sedan att Hugo fick frispel och gick runt och skrek Lägg av på repeat, kastade saker och slog mig tills han var på väg att bli inlyft på sitt rum för att tänka över sitt beteende då övergick Lägg av till Dumma mamma också det på repeat, det är ju en helt annan sak...jag gick ut på balkongen med min kaffekopp och sen var hans lilla spel som bortblåst, hm... Inte kunde han förklara varför heller, konstigt!!!
Sen gick vi ner till centrum och både make och Hugo fick sig var sin klippning.
Imorgon börjar allvaret för Hugo igen, första dagen på förskolan efter sommarlovet...han ser verkligen fram emot att få träffa alla sina vänner igen, ja och mest av alla hans bästa kompis Elias så klart! Så "allvar" kanske är för mycket i hans fall, han tycker mest att det är roligt ju!
Dags för en dusch!

3 kommentarer:

  1. Börjar träningsvärken sätta in än? :-)
    / Ulliz

    SvaraRadera
  2. Åh lycka till med tjejmilen, eller har den redan varit nu kanske?! Du är en hurtbulle du, way to go!

    SvaraRadera
  3. Håller med om den nya uppdateringsverktyget - kanonbra och det finns en förhandsgranska knapp som man kan klicka på så man ser hur inlägget ser ut innan man publicerar, den är bra och det nya sättat att flytta och ändra storlek på bilder är oxå toppen!

    Roligt att du gillar min nya bloggdesign - det va otroligt roligt att göra faktiskt!

    Kramisar Em

    SvaraRadera