fredag 21 augusti 2009

Mums mums

Ja jag erkänner jag är en riktig gottegris och mums-mums är gott, även om jag inte äter sådana så ofta, men inte skulle jag ens få tanken att äta sådana till frukost... När jag gick från tunnelbanan till jobbet i morse så kom en kille ut från en port med en låda mums-mums varav en halväten kaka i handen! Just då kände jag ingen som helst avundsjuka, jag bara log lite åt honom och tänkte att ja, ja han lär sig nog med tiden, vuxna tankar!
Just nu skulle jag kunna döda för en sån där låda, kanske ska försöka få i mig lite lunch!?

2 kommentarer:

  1. Eller hålla dig till i kväll då det blir lite Semifreddo ;o)

    SvaraRadera
  2. *skratt* näe mums mums till frukost är kanske inte någon höjdare, man blir väl knappast mätt men ohh va gott det är till en kopp kaffe... längesen jag åt nu faktiskt men jag gillar de med kokos på ännu mer! ;) Kram på dig!

    SvaraRadera