torsdag 29 januari 2009

Ont i kroppen

Äntligen lite lugn och ro...nej knappast Hugo sover men Theo ja han är så klart vaken men mannen är ute, m a o ingen som sitter och ockuperar datorn ;-) får nog ta och köpa mig en egen dator sen när jag börjar jobba och blir lite bättre stadd i kassan.

Hinner ju knappt skriva på förmiddagarna även om Hugo är på dagis, Theo har kommit in i en period när man inte kan lämna honom för han ställer sig upp mot vad han än får tag i och har inte fått kläm på hur han ska ta sig ner på golvet igen så man måste passa honom hela tiden... Just nu står han här bredvid så det är pekfingervalsen som gäller :-)














Var och tränade i måndags kväll först core 30 min och sedan yoga 75 min...har inte satt min fot på nåt gym på ca 8 månader. Fatta vilken träningsvärk jag har, det gör ont på revbenen till och med, undrar just vad jag hittat för muskler där!

Nähä, så var det dags att byta en blöja till, Theo you smell!
Dags att få honom i säng också han gnäller på mig...
a bientôt

2 kommentarer:

  1. Ååååh! Kärlek! Har han vuxit så mycket på 5 dagar? Så lik Hugo! Mosters älsklingar!
    Jag känner mig alldeles sjuk nu! Åååååh.

    SvaraRadera
  2. Oj va söt och stor Theo är... sist jag såg honom va han ju så liiiiiten... så fin så!!

    SvaraRadera