måndag 26 januari 2009

Bortskämd

Ja jag känner mig verkligen bortskämd, hur har jag begåvats med så otroliga vänner? Blev uppringda i lördags och fick frågan -får vi komma över med fika? "Moster" Laila med make hade nog lite abstinens...det måste väl vara efter att få träffa mig och mannen eller hur!?! Tyvärr så hade Hugo inte fått gå på sitt älskade simlekis för att han var så risig i magen så det kändes lite risky att låta dem komma hit och bli smittade. Men det blev inget mer än några toabesök på förmiddagen för honom så det var nog ingen större fara... Söndag eftermiddag fick de komma istället och då dyker de upp med mat, nybakta bullar och kakor, såååå lyxigt! Har insett att jag nog aldrig kommer att bli någon äkta bullmamma, man kan väl fejka ;-) Måste tillägga att det inte var första gången de kom med godsaker!!!
Nu vaknade lillplutten så...later...

2 kommentarer:

  1. Tack för att du skrev det här! Nu ska jag sprida länken så att folk tror att jag är snäll och omtänksam!
    Sätter in de stora pengarna på ditt Cayman Island-konto som tack!
    Inom 3 år så har jag fått Nobels fredspris om jag sköter mina kort rätt ;-)
    Puss!

    SvaraRadera