lördag 31 januari 2009

Gung, gung



Efter ytterligare en halvorolig natt så började vi morgonen/fm med att slöa, Theo bestämde sig för att sova mellan 9 och 12.30, typ längre än han nånsin sover i sträck på nätterna...Hugo tittade lite på Bolibompa och sedan var det tågbanan som gällde ett tag. Hugo har varit en ängel nästan hela dagen han gick till och med och hämtade kläder själv i sin garderob och klädde på sig. Det såg riktigt bra ut, jeans och en rödvit alfonströja, ja kors i taket ingen tröja med nåt Blixten Mc Queentryck ens ;-)
Eftermiddagen gick åt till att komma oss ut till lekparken och gunga och Hugo klättrade och åkte rutschkana innan det var dags att gå till centrum för lite mellanmål och inhandling av varor till middagen som för dagen blev vegetarisk lasagne, yummi! Syndade lite med en påse gott&blandat med bara kolasmak, har inte sett den förut men den kan rekommenderas!

Kvällen har spenderats framför tv:n, På spåret och Skavlan, A Camp var med i Skavlan, tycker den nya plattan låter riktigt riktigt bra.

Theo har somnat så jag borde nog få mig lite välbehövlig sömn så jag orkar med babysim och vad det nu kan bli mer imorgon. Har sån lust att förnya lite här hemma men skulle behöva rensa bort så mycket innan jag tar in nåt nytt, röja röja röja får bli mitt nya mantra, det är inte min starka sida direkt, lusten och orken infinner sig liksom inte så ofta...
Sleep tight!

5 kommentarer:

  1. Åh, mina fina älsklingar!
    Jag längtar så mycket efter dom! Jag och Roger gick och storhandlade mat igår och sträckte fram handen, vred på den lite och sa; "Dom kanske har med sig bullar....eller kakor....eller godis". Åh, Hugogos!

    Tror inte att jag kan hålla mig ifrån dom idag. Roger bakade igår så jag vet inte om det är hans TheHu-tarm som spökar?!

    Vi såg samma program som er igår. Tänkte på er när A Camp lirade.

    Puss! Älskar er! (alla fyra men säg inget till Pucko, han blir så jobbig då)

    SvaraRadera
  2. Jag har varit här inne minst 40 gånger idag för att se på fotona på mina vackra underbara barn! Saknar dom så det gör ont i hjärtat.
    Jag har märkt att jag har ett hjärta. Ett ganska litet men ändock.

    SvaraRadera
  3. Tack för igår!
    Och tack mosters älsklingar för alla pussar & kramar! Ni är moster Lailas gullungar.

    SvaraRadera
  4. Åh. Saknar dom redan. Vi satt hela vägen hem och pratade om dom. Tror att jag ska klona Theo, jag har nog tillräckligt med DNA på kläderna och i ansiktet så att det räcker till det ;-)


    Adressen var: www.statcounter.com

    SvaraRadera
  5. Tack själv för igår det var mycket trevligt!
    Har fixat countern nu, det var ju t o m så jag klarade av att installera den :-)

    SvaraRadera