fredag 30 januari 2009

Tröööött

Ja det kan man väl lugnt påstå att jag lider av kronisk sömnbrist, inte så lätt när ena barnet är en riktig nattuggla och det andra har kommit in en en normal dygnsrytm och vill gå upp på mornarna. Hade dock två barn vakna tidigt i morse Hugo kom vid 4 och somnade väl om vid 5.30, Theo hade en riktigt usel natt och somnade runt 00.30 men sov väldigt oroligt så jag somnade inte förrän 2.00 och innan Hugo kom hade jag nog hunnit amma nån gång och sen igen då vid 5.30 sen fick vi sova två timmar innan det var dags att gå upp och göra oss klara för att gå till förskolan. Kan erkänna att jag gick hem och sov ett tag med Theo, välbehövligt! Men vad seg jag varit sedan ändå...humöret är ju inte på topp direkt men eftermiddagen gick oväntat bra trots allt. Gick ner till centrum och fikade lite med Amanda och sedan hem och lekte med "tunnelbanan" som Hugo kallar sin tågbana :-) Fick handla lite i leksaksaffären innan vi gick hem, Hugo trillade och slog sig lite så han fick wienerbröd och lussebulle (ja lussebullar hade de NU) av caféägaren. Precis när vi kom till vår port så kom glassbilen så det gick ju inte gå förbi den heller utan att handla isglassar (som han pratat om sedan i måndags när reklambladet kom)till min lille prins, dåligt samvete eller!?!

Hoppas nu på en lite bättre natt, den har inte börjat mycket bättre, Theo sover oroligt och jag sitter ju här ;-) ska ta och pallra mig i säng...
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Men det var tur att han fick
    ä n n u mer glass. Går det fortfarande att få igen dörren till frysen? Knappast va?

    Puss!

    SvaraRadera