fredag 4 september 2009

Hugo "Tiger" Nyström

Japp det här är vad Hugo har på aktivitetslistan varje dag... Jag satt och myste lite med honom i soffan igår och frågade vad han skulle göra idag när han är ledig från förskolan? Inte helt otippat kom svaret att han ville gå till golfbanan med pappa...men först skulle det regna jättemycket hela natten, ja och det hade han ju helt rätt i!!! Nu är det ju riktigt fint så jag kan tänka mig att det har blivit en tur till Alec's för att slå några hinkar...han har hunnit bli riktigt duktig på att få iväg bollarna, ja ibland kommer det några fula ord ut munnen på honom när han blir arg på bollen :-D undrar just vem han fått det temperamentet från??? Tröttnat har han inte gjort i alla fall, hm, gissa vem som kommer få grönt kort först...det blir nog inte jag ;-)

2 kommentarer:

  1. Va cool han är - redan golfare, det kommer nog bli en Tiger av honom det tror jag... kul att far och son har detta intresse tillsammans! :)

    SvaraRadera
  2. Gissar att tre i familjen hinner ta grönt kort innan det blir din tur.. :-)
    / Ulliz

    SvaraRadera