onsdag 16 september 2009

Yes vilken morgon!!!

Mmm var inte sååå pigg när klockan ringde tidigt, tidigt, tidigt i min värld, i andras världar så är det normal tid men för mig är 5.30 tiiiidigt. Är en kvällsmänniska ut i fingerspetsarna och som nätterna har sett ut dessutom så har det inte varit så lätt att komma upp trots att de intentionerna funnits... Ostörd nattsömn har i det närmsta varit obefintlig sedan Theo kom! 
Idag lyckades jag i alla fall ta mig upp och hinna med första direktbussen in till Centralen (det var inte ens riktigt ljust ute, konstig känsla) och in på SATS Zenit för ett Bodypumppass, kan inte ens komma ihåg när jag senast var på pump men det är bra många år sen... En av mina favoritinstruktörer, Lina, höll i passet som hade ny koregrafi så det var första gången hon körde just det...shit vad tufft det var! Jag var ju inställd på att det skulle vara hårt så för varje låt jag klarade av så var jag överlycklig :-) klarade mig igenom hela passet och är grymt nöjd!!! Snabbdusch och så iväg till jobbet men vilken underbar morgon det var, Stockholm badade i morgonsol så jag bestämde mig för att promenera från centralen till jobbet istället helt underbart!
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och en macka och tycker att livet är toppen måste nog försöka komma upp till det där passet nästa vecka igen hur jobbigt det än kan vara att ta sig upp ur sängen så är det väl värt det när man har den här känslan efteråt!!! 
Sen väntar lunch med Anna R för lite skvaller, lutar åt en bra dag :-)

1 kommentar:

  1. Åh va duktig du är! Näe det kan jag hålla med om att stiga upp på morgonen är nära på en pina! Usch! Men vilken underbar start på dagen att göra något så nyttigt... Way to go! Kraaam!

    SvaraRadera