måndag 7 september 2009

Myror...

Har ju glömt att berätta att jag minsann fick en tid hos Daniel på Swahili bob's och inte behövde jag vänta som alla andra :-D nej fint folk behandlas därefter eller hur!!! Nu ska jag i alla fall lägga mig under nålen igen och utöka myrsamlingen, Theo måste ju också bli avbildad som en liten myra nåt annat går ju inte för sig!
24:e september klämde de in mig och nej jag fick ingen special behandling utan det är för att det inte kommer ta så lång tid och mallen finns ju redan typ ;-) ingen stor tatuering direkt men ack så detaljrik ändå...är så nöjd med de myror jag redan har! För den oinvigde så blev jag meddragen till Swahili bob's där jag i möhippepresent av mina vänner fick välja om jag ville pierca eller tatuera mig...första tanken var okej jag tar en piercing i naveln det är ju bara att plocka bort när man inte vill ha den mer! Det var bara att när Johan hade fått på sig latexhandskar och desinficerat smycket och började undersöka min navel så konstaterade han att nej det gick inte jag hade för lite hud eller för platt navel för att det skulle fungera...eller bli snyggt i alla fall, så då blev det till att boka en tid för en tatuering istället...Kanske vågar lägga upp en bild sedan när den 4:e myran är på plats ;-)

1 kommentar:

  1. Jaaa det måste du faktiskt visa oss sen - gulligt! Fint när ens tatuering betyder något speciellt!

    SvaraRadera