tisdag 15 september 2009

Oj då!

Jag undrar om jag misst förståndet, eller jag kanske aldrig har haft nåt, men jag har anmält mig till Tjurruset, jo tjejer får faktiskt vara med också...sedan förra året :-) 10 km terränglopp, delvis obanad = rakt ut i skogen, med en garanti om att man blir blöt då banan ibland går rakt genom en å istället för över bron som ligger precis brevid...ja ja det ska nog gå bra det med! Vart loppet går är hemligt för alla tills någon vecka eller två innan start...så mycket fick man i alla fall veta att det i år går i Haninge och att det ska vara lätt att ta sig dit med pendeln.
Måste nog ta mig i kragen och träna lite innan det är dags...17:e oktober går det av stapeln, hoppas att det inte är svinkallt och snö då :-D

1 kommentar:

  1. Ja oj då! Va häftig grej egentligen - skulle velat va där och heja! Kul!

    SvaraRadera