tisdag 2 juni 2009

Back to reality!

Ja nu har verkligheten kommit ikapp, igår var det dags att börja jobba heltid...lite dubbla känslor! Trist att vara hemifrån varje dag och samtidigt skönt att kunna koncentrera sig på jobbet ordentligt. Har sjukt mycket att göra hela juni, men sen är det semester så det känns ändå som en mjukstart, hm undrar just om jag tycker likadant framåt midsommar ;-)

Igår var jag i alla fall på Sats igen, jag kör på med cykel och core och idag har träningsvärken tagit ut sin rätt, känner mig som en gammal ledbruten kärring ;-)...nice med träningsvärk dock!
Spikmattan har jag också invigt, det gjorde oooont så nästa gång blir det till att lägga den i sängen eller soffan istället för på golvet tills jag vant mig lite mer :-) men det började verkligen pulsera i ryggen och den ska visst fungera så att kroppen återhämtar sig snabbare efter träning också så den kommer nog absolut att bli väl använd!
Nej dags att gå och lägga mig snart tror jag, känner mig lite sliten, hoppas på att Theo inte vaknar och ligger vaken i natt igen, behöver verkligen få mig lite mer sömn än det har blivit de senaste nätterna...

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina och uppmuntrande kommentarer! Det betyder mycket ska du veta! Förstår att det känns nu när du börjat heltid... jag började jobba heltid från 1 mars och det känns... även om jag jobbade över mkt tidigare så hade jag ju ändå möjligheten att sluta tidigare om jag ville och kunde... nu kan man ju inte bara gå tidigare en dag bara så där... lite synd!

    Hoppas det går bra denna månaden trots att du har mkt att göra, jag säger som du skrev till mig tänk på dig nu och säg ifrån om det blir för mycket!

    Jag skulle gärna vilja ses vid midsommar, har inte alls planerat hur jag ska lägga upp dagarna men jag hoppas att det går att få till en träff, roligt för barnen oxå!

    ta hand om dig min kära goa vän!

    SvaraRadera