fredag 19 juni 2009

Sjukhuset

Vilket fint avsnitt de gjort, så lycklig lilla Victor var när han äntligen fick komma ut från sitt rum och köra motorcykel. Sen brast det igen när texten kom efteråt. Hittade också två filmer som hans morfar lagt upp på facebook, så mycket kärlek! (hittade dem i en kommentar från morfar i dagens blogginlägg) Ja man får verkligen perspektiv på livet när man läser om deras resa och man inser hur mycket man har att vara tacksam för, läser också singelpappans blogg och det som slår en är verkligen att de värderar livet på ett helt annat sätt och på nåt sätt får en själv att inse att man borde värdesätta det man har istället för att gå runt och vara missnöjd. Jag är tacksam för de får mig att stanna upp och tänka på vad som är viktigt i livet. Sen känns det så klart som att man springer fortare och fortare i det där ekorrhjulet ändå ibland, så nyttigt att få sig lite påminnelser!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till min sida...du är så välkommen tbx.

    Ungarna dina var bara så underbara...energi till max...så jag förstår att Laila har förälskat sig i dom.

    Jag har nog missat varje avsnitt av sjukhuset...men jag lever ju i den verkligheten på jobbet varje dag.


    Nu ska jag passa på och önska er en trevlig midsommar.

    Krama ungarna från oss.
    Och klappa om maken...;D

    SvaraRadera