lördag 27 juni 2009

Pausbad i poolpölen

Maken blev ju inringd till Moster Laila för att hjälpa till att bygga altan runt deras pool, ja underarbete blev det en hel del men själva trallen hann de inte börja på med! De började med att åka för att införskaffa virket medans jag, Laila och kidsen åkte på en egen liten shoppingrunda...markduk och korv och bröd stod på inköpslistan. Jag hittade lite jag med, en spaljé och lasyr till den... Så grillades det lite korv till lunch och sen sattes det igång med altanen och jag laserade och oljade min spaljé plus en låda som Laila tjatat till sig åt mig och gissa om det blev fint, ska ta bilder på dem sen när det är uppe på balkongen, har lite kvar att fixa med lådan då den ska kläs med väv så jag kan använda den att plantera i!!!
Lite pausbad hann de med iaf, Hugo tyckte att det var jättekallt så han höll sig mest uppe på stegen :-)





2 kommentarer:

  1. Härligt med bad i poolen!!! Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt fin bild på dig och Theo! Det är kärlek det!

    SvaraRadera