måndag 2 mars 2009

Back at work

Ja shit nu är man tillbaka i verkligheten... Kom tillbaka till en översvämmad mail, alltså jag måste bara rensa, rensa, rensa innan jag ens kan börja skicka något. Jag har en gräns på 45 Meg och när jag öppnade mailen i morse så var där 68, hm! Jo mycket går ju att rensa bort utan större eftertanke men vissa saker vill/måste läsas och ev. sparas så det tar sin lilla tid :-)
Har redan fått gå och tömma tuttarna, Theo vaknade inte och ville ha innan jag gick så jag kan säga att boobsen spänner lite, förstår verkligen Charlotte Perelli-löpet för några år sedan "Brösten växte i direktsändning"
Dags för lite lunch!
Hoppas kunna få till lite bättre flow i det här med bloggandet nu när man ändå ska in i rutiner igen ;-)

1 kommentar:

  1. usch ja så jobbigt det är när man har så mkt man ligger efter med när man kommer tillbaka, tack för dina fina inlägg! De värmde verkligen! Jag hoppas att det kommer på gå jättebra på jobbet, man får försöka ta en sak i taget (lite svårt ibland) men men...

    Ja det är inte för kul när brösten spänner, det gör ju sååå ont! Sakna mina big titts ibland... men inte det onda! ;) Kramar!!

    SvaraRadera