tisdag 17 mars 2009

Urlakad

Mhm, ska jag också få det nu då...känns som det går runt i magen och huvudet, nej usch jag vägrar!!! Har knappt vågat äta något idag, te och skorpor typ.
Undrade hur jag över huvud taget skulle ta mig till dagis med Hugo i morse men på nåt sätt gick det...
Så kom Moster Laila på besök, hade tänkt röja och rensa men orkade inte så mycket med tanke på hur jag mådde men lite blev det i alla fall.
Dagen gick i en väldig fart så det var ju bara att hämta Hugo och lite senare kom sonen och Miss A och hämtade moster Laila. Sen var det dags för middag, bolibompa och saga innan läggning.
Theo var inte så pigg han heller idag, det var inte lika många blöjor som igår men bra är han inte, min lille plutt...
Så kom maken hem från Oslo, skönt med lite sällskap igen :-)

1 kommentar: