fredag 13 mars 2009

Zzzzz

Trööötter, sitter här och har precis fått amma Theo lite så han kunde somna om... Är så slut idag, har haft några riktiga skitnätter med grabbarna och maken har ju varit borta. Planet hem från Bryssel igår kl 19.15 var inställt så de fick boka om sig till sena flighten 21.15 vilket gjorde att han inte var hemma förrän framåt 00.30. Sedan vet jag inte hur många ggr jag var vaken, Hugo kom vid 5 och sedan hade han svårt att hålla sig ifrån Theo så då vaknade han med och somnade inte om förrän kvart i sju och då skulle jag ju upp, aaaarrrgh. Jobbat idag
Har visst några utmaningar som jag får anta imorgon eller nåt för nu måste jag bara i säng!
Det är mycket nu! Hugo fyller ju snart 4 år så kvällen har jag ägnat åt bullbak!!! Får se om man orkar med något ö.h.t imorgon...zzzz

1 kommentar: