tisdag 19 maj 2009

(o)tränad

Känns lite bättre med förkylningen idag men yoga som vi hade inplanerat var inte att tänka på med en skalle full med snor, man står ju på huvudet mest hela tiden så idag skulle det bara inte funka :-) Ja ja så är det men nästa vecka då fasen är det jag som ska komma igång med träningen det är ju skam på torra land så lat jag blivit... Ska i alla fall springa tjejmilen i år igen så innan dess måste jag ju ha kommit något så när i form igen, har några månader på mig. Så Helena, nu ska piskan vina vi ska ta oss igenom milen på pigga ben och
förhoppningsvis tar det oss ända till New York!!! Har tänkt bilda en kvartett så vi kan vinna en resa till the Big Apple och tjejmilen där nästa år...vore ju bara lite nice eller hur!?! Förutom Helena så verkar Ullis vara på bettet och förmodligen hennes kompis också. Har lite att ta igen då eftersom alla de andra tränar på så bra hela tiden och jag bara har saggat ihop totalt, har ju knappt tränat nåt sen Theo kom, hur kunde det bli så här jag som älskar att träna...hm, ja jag älskar ju att vara med mina grabbar också förstås så det kan ju vara det som kommit emellan :-) Nu börjar det kännas som att får jag inte komma iväg och träna så (för)blir jag en surkärring för att jag inte trivs med mig själv och så vet jag ju att jag orkar mycket mer om jag är vältränad. Så inga fler undanflykter nu ska här börjas ett nytt träningskapitel!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar