måndag 25 maj 2009

Nu j*klar

...har jag kommit igång med mitt nya liv, idag var första träningen inbokad på Sats Zenit 17.00 cykel och 17.30 Core...fatta vad skönt det var och så roligt!!! Trots att det var vikarie på båda passen men det gjorde absolut ingenting, det råkade vara en av mina favoritinstruktörer på Coren istället :-) Träningsvärk imorgon kanske!?!
Eftermiddagen spenderades på Sheraton där vi var på redovisningskonferens, gott fika men mindre bra konferenslokal och vissa punkter på programmet var inte så jätteintressanta eller kanske var det personerna i fråga som inte fångade mitt intresse...vissa talare kan ju vara hur inspirerande som helst trots att ämnet kanske inte är så intressant! Jag ville bara därifrån så jag skulle hinna till träningen, det kanske gjorde sitt till förstås ;-)
Theo plutten hade fått feber idag, hoppas det går över lika snabbt som Hugos gjorde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar