fredag 29 maj 2009

Mmmmums-mums

Mhm igår var det crazy night här i Tyresö centrum och hunken mums-mums, Måns Zelmerlöv var och höll i underhållningen, behöver jag säga att det var knökat med tjejer!!! Slott Studion var där och fotograferade hela kvällen och vilka bilder de tar, helt fantastiska, dessutom är de sååå trevliga! Vi tog julkorten på Hugo och Theo hos dem när de hade satt upp studio i centrum och så nöjda vi blev...skulle åka och ta lite mer bilder hos dem nu när Theo blivit lite större!
Han ser otroligt bra ut måste jag faktiskt tillstå och vilket tålamod han måste besitta, jag skämtar inte om han höll på att skriva autografer i 2 timmar och alla ville ju så klart ha en bild tagen tillsammans med honom också och han posade med sitt übertrevliga leende, fatta vilken träningsvärk han måste ha i skrattmusklerna efter varje skivsignering :-)

Satt och hade en mycket trevlig kväll med Helena och några av hennes "dagismammor" på Green Bull medan alla andra sprang omkring och shoppade...hoppade i stort sett shoppingen och drack cider och smirnoff ice istället, nice med en liten minismak av en utekväll, det var ju ett tag sen om man säger så...

3 kommentarer:

  1. Åhh va roligt! Håller verkligen med dig vad gäller Måns! Han är ju så charmig och läcker att det borde vara förbjudet att en enda man kan få allt det där... förstår att tjejerna flockas runt honom... själv är man väl lite för gammal annars hade jag nog sprungit där jag med om jag fått chansen! ;)

    Härligt med lite tjejmys med cider mm... det får vi försöka hinna med i sommar!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken skön miniutekväll du verkar ha haft.
    Vi kan väl höras lite senare under dagen om att träffas med Nikki Lee & dina vildar.
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Hmmm lät ju inte helt fel! Kram

    SvaraRadera