onsdag 11 februari 2009

Grrrr...

Sov nu!!! Näe då, Theo är fortfarande vaken, det är lögn att få en egen stund framför datorn det går bara inte...kanske inte har prioriterat det heller, städade ju istället idag t ex, iofs har ju datorn varit upptagen två dagar nu när maken jobbat hemma...men inte ens när han gått och lagt sig kan man sitta här i lugn och ro ;-) Allt tar bara 4 ggr så lång tid, pekfingervalsen, en son som inte sitter still, felstavningar och gud vet vad...

Usch, Hugo ligger och hostar och gnisslar tänder så det hörs ända hit trots att TV:n är på. Klarar inte av tandgnisselljud det skär genom märg och ben!

Ska dricka min panodildryck och försöka komma i säng ändå, hoppas att jag lyckas få Theo att somna nu då, hm för vilken gång i ordningen...
Trodde jag, nu vaknade ju Hugo också...aaargghh

3 kommentarer:

  1. En till som är vaken! I mitt fall heter hon Ira! Började slockna och hamna i ett djupare & djupare tillstånd när jag hör henne bita bort päls igen. Det var bara att klä på sig och hämta hennes "partyhatt" i TV-rummet. OCH så var jag klarvaken igen ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej malin! Usch, man glömmer ju att det var så där jobbigt med en liten... men tur är väl det kanske;-). Hoppas ni blir friska nu allihop så att du får lite egen tid också:-)

    SvaraRadera
  3. Ja visst kan man bli frusterad när de är trötta och verkligen borde sova, känns igen! Man behöver faktiskt lite egen tid på kvällen oxå, speciellt när man går hemma. Men det känner jag nu med man blir livet kluven för mkt tid finns inte kvar när man väl kommit hem från jobb och dagis och ätit, sen blir det en stunds lek sen är det läggdags för Antonia... men man får väl leka desto mer på helgen! Kramis

    SvaraRadera