fredag 6 februari 2009

Kors i taket...

Ja kors i taket, vi kom faktiskt ut från H&M utan Blixtenprylar... Hugo provade mössan en gång till men till och med han konstaterade efter en liten stund att den var för liten och hängde tillbaka den. Det blev en rosa prinsesskjol och rosa älvvingar med tillhörande trollspö i present, hoppas att Alice blir nöjd! Sedan tog vi en fika med Helena, Felicia och Vendela, Hugo skulle ha grön tårta, som vanligt för grönt är hans favoritfärg :-) Efter en liten stund säger han -Nu vill jag inte ha mer tårta. Kvar är då i stort sett allt utom "skalet" som han kallar det, marsipanen har han ätit upp varenda gnutta av, resten fick jag äta, gott!
Nästa kors i taket, vi har bokat en resa, till Chaniakusten på Kreta den 28 april! Nån som vill följa med eller är intresserad av två Jackson Brown biljetter?
Nästan så att det inte känns så hemskt att börja jobba snart när man har en resa att se fram emot...men bara nästan!
Sängdags igen, mycket på schemat imorgon...

2 kommentarer:

  1. Antonia älskar oxå blixten och fick lite prylar av mina kusiner i julklapp... :)

    Åhh va härligt me en resa att se fram emot! Har inte varit på charter på åtta år tror jag.... hörde på mix megapol att man kunde få följa med Gry och utalda tjejer på en charter i vår men då måste man bli nominerad... kanske skulle ta och nominera varandra! ;)

    Nu har jag läst allt, och älskar att läsa om er och du skriver så himla underhållande och igenkännande!

    SvaraRadera