fredag 6 februari 2009

Sovmorgon

Vaknade av att Hugo låg och skrattade rakt ut i sömnen, det lät så härligt och jag kunde inte hålla mig från att börja skratta jag med...somnade om och vaknade strax före 9 då Hugo snodde runt i sängen och ville gå upp. Theo sömntutan vaknade inte förrän 10.30
Mina små prinsar och jag har haft en skön lugn morgon, tittade på VM, kombinationsstörtloppet gick åt skogen för både Anja och Frida, så trist!!!
Nu ska vi fixa i ordning oss och gå ner till centrum för att införskaffa den där presenten som Hugo ska ha med sig till Alice imorgon när han ska på kalas. Hugo säger att han vill ge henne en prinsessklänning, så vi får väl försöka hitta nåt sånt. Undrar just om vi kommer ut ur butiken utan någon Blixtenpryl idag...återstår att se :-)
Han är en mycket bestämd herre min lilla Hugo...
Nu, ut i snömodden!

1 kommentar:

  1. Min lilla Hugo! Det var så mysigt att prata med honom i telefon idag. Helt underbar!

    jag pratade om honom i sömnen, jag tror att han drömde om sin moster Laila!

    Puss!

    SvaraRadera