måndag 23 februari 2009

Lite lomhörd...

Jag har varit på min första riktiga hårdrockskonsert!!! Jäsikens vilket drag det var, fattar inte hur de orkar hålla på så där, gubbarna är väl födda på 50-talet allihopa men det märktes då inte. Tyckte faktiskt att det var mycket bättre än jag hade förväntat mig och kan absolut tänka mig att gå på något liknande igen. Blev lite trött på Angus gitarrsolo en gång bara men han såg för rolig ut så det var bara att sätta in öronpropparna och skratta åt honom när han låg och sprattlade med benen i luften och gjorde sina speciella moves :-D Kan väl säga att det var klar överrepresentation av män i publiken, skönt inga lååånga köer till damernas m a o ;-) Tyckte nog att bästa låten för kvällen var "You shook me all night long" Kom på att det var längesen man var på konsert där så många fick lyftas över staketen, fatta vilket tryck det måste ha varit där nere. Vi satt uppe på ena långsidans läktare en bra bit upp men det gjorde ingenting man hade bra överblick över hela spektaklet...Mina små älsklingar var hemma med Moster Laila med make. Hugo frågade flera gånger under eftermiddagen om de inte skulle komma snart, han längtade nog lite efter deras uppmärksamhet, lilla gubben!
Allt hade gått bra i alla fall, Hugo slocknade som vanligt och Theo hade gråtit lite men somnade efter ett tag. Tack tack för hjälpen Moster Laila och Mr R, ni är guld värda!
Nu är det dags att gå och knyta sig, imorgon bitti är det rise and shine och iväg till förskolan med Hugo och kiropraktorn för mig...
Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar