lördag 7 februari 2009

Another day has passed

Jaha så var snart den här dagen till ända.

Jag och Hugo har varit på simlekis med ett helt gäng galna ungar mellan 3 och 5 år vad jag gissar...Hugo var mer vild än tam, han hoppar numera från kanten utan armpuffar och busar hela tiden med Nettan (fröken). Hon har ett riktigt gott öga till min lilla buse och älskar att reta honom. Jag fick mig några duschar jag med av både Nettan och Hugo, bara att räkna med på en sån tillställning, men kul märks det att barnen har iaf :-)

Sen var det dags för Hugo att gå på kalaset, undrade hur det skulle gå att lämna honom själv där men det hade gått så bra så. Usch han börjar bli så stor min lilla kille... Han kände ju alla barnen från dagis och så var ju Alice pappa Janne hemma och han är lite av en idol för Hugo, brandman som tagit med dagisgruppen till brandstationen och de fick åka brandbil och allt, inte konstigt att han är populär! Hade gärna följt med jag med ;-)

Theo har varit lite loj idag så det blev inget babysim för honom. För tillfället är han väldigt i gasen...som vanligt, den här lille rackaren är en riktig nattuggla...

Ja och maken han har feber och är såååå förkyld, eländes elände!

Så idag fick jag t o m agera kock, bakad potatis med räkröra och så lite sallad och vitlöksbröd till...hm ja det gick ner i alla fall ;-)

4 kommentarer:

  1. Ja, fem stycken. Pappa Friberg terroriserar mig på FB. Kallar mig bitch och så... Säg åt honom, jag är faktiskt en känslig, försynt och ödm..ömtålig tjej! *snyft* (Funkar det? Går du på det?).
    Vi hörs imorgon! R har visning T-ö så jag kanske kommer då?! Puss!
    P.s Ska lära Theo hans första mening; Morfar är tokig!

    SvaraRadera
  2. Läste ditt inlägg högt. Maken: "Bakad potatis var länge sen...och räkröra är gott!" så intresserad är han av simlekis, kalas och brandbilar. Värdelös gudfar! Eller hur!? Byt ut!

    SvaraRadera
  3. Tack för idag. Mysigt att få kramas en stund med Theo! Ge mina älsklingspojkar en varsin puss från moster L!

    SvaraRadera
  4. Will do, tack själva för idag!
    Puss,m

    SvaraRadera