tisdag 24 februari 2009

Somnade igen

Ja igår var man ju ganska trött efter att ha varit på konsert och kommit hem sent och sedan hade en orolig natt med Theo och Hugo kom såklart tidigt och somnade inte om. Sov kanske 3 ½ timme... Hade ju tid hos min kiropraktor så det blev ingen vila efter dagislämning, bara att ge sig iväg till bussen och sedan tvärbanan för att hinna dit till 10.30. Sedan träffade jag Helena för en lunch i centrum, handlade lite och sedan var det dags att hämta Hugo. Vi lånade grannens snowracer och åkte en stund i slänten på gården...Hugo stortrivdes :-) Theo tyckte dock inte att det var så roligt, han ville nog röra på sig han hade ju suttit i vagnen en stor del av dagen och med alla kläder på så kunde han inte röra sig som han ville. Dessutom var det så djup snö så han kunde ju inte krypa direkt ;-) Vi blev inte så långvariga därute m a o...



Sen var det fullt ös på honom när vi kom in. Han gick runt här med gåvagnen tills han gick in i någon vägg eller dörr och behövde lite hjälp att få en ny färdriktning...men han är så duktig lillprinsen och vilken lycka han utstrålar, det bara lyser i ögonen på honom.




Med tanke på att det inte blev så mycket sömn så var det väl inte så konstigt att jag slocknade när jag nattade Theo...igen, antar att det var välbehövligt...eller nej, jag VET att det var välbehövligt.


Jag har bildbevis...moster Laila har bakat!!! Hon hade med sig dessa läckra kärleksmums när de kom i söndags och de som blev över lämnades här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar