fredag 24 april 2009

5 år sedan...

...det övergår mitt förstånd...det är redan 5 år sedan vi förlovade oss, tiden går så himla fort...jag vet jag säger det väldigt ofta men hur kan den bara försvinna så där...jag känner mig ju fortfarande som 25!!!

Maken kom hem tidigt och hade med sig mat från Melanders fisk och dessa otroligt vackra röda rosor, ni vet såna som ser ut som sammet...

Vi fick gå ner till centrum igen för att handla lite sips (nachochips) och stark saft till Hugo (cola) samt lite rosévin till maten...såg sen när vi kom hem att det redan låg en flaska rosé i kylen, perfekt redan kylt med andra ord!

Maken fixade en liten förrätt med räkor, avokado, tomater m m, smaskens... Theo lyckades riva ner makens tallrik i ett obevakat ögonblick men men ;-) Passar väl på att visa några av mina fynd som jag gjorde i Haninge C när jag var och fixade passen till mig och Theo, de hade halva priset på allt på basehome och jag hittade en massa fina prylar från Cult design http://www.cultdesign.se/ och löpare och tabletter som jag tyckte passade bra till. Köpte några krukor också men jag får lägga in bilder på dem vid något senare tillfälle, nöjd blev jag i alla fall med mina inköp.



1 kommentar:

  1. Åhhh grattis! Jag kom oxå ihåg det som igår när ni gått och förlovat er! Kommer ihåg den fina blingblingringen och att vi satt på ett ställe på St Eriksplan va det va? Vi snackade bröllop... ja jag säger då det, tänk va tiden går och hur mkt som har hänt sedan dess! :)

    Supersnygga cultgrejer du köpt! I like!!!

    SvaraRadera