söndag 12 april 2009

Sitter här och ögonen håller på att falla ihop, ska gå och knyta mig jag med...snart! Pappa gick precis och la sig så nu är jag ensam vaken. Maken satt och sov i fåtöljen som vanligt och jag slumrade nästan till lite när jag försökte få Theo att somna. Trodde att han sov och la ner honom i spjälsängen tre gånger innan han slocknat på riktigt vilket tog mer än en timme, nu hostar han med jämna mellanrum en riktigt hemsk skrällande hosta, låter inte så trevligt...
Imorgon blir det en tur till systra i Jönköping ska försöka hinna en sväng till IKEA och så måste vi hitta någon ny present till Felicia eftersom jag glömde presenten jag hade tänkt att ge hemma, puckat, mmm jag vet!

2 kommentarer:

  1. Så ni är i Jönköping och firar påsk! Mysigt! MMSet jag skickade va på Antonia som påskkärring bilden finns på bloggen... hoppas ni haft en jättehärlig påsk. Det är ju fantastiskt skönt med vädret och allt.

    Hoppas allt är bra med er!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag har för mig att ni var hemma i T-ö igen. Har ett svagt minne av middag med er igår. Fast jag har förstås taskigt minne.
    Puss!

    SvaraRadera