tisdag 21 april 2009

Snörvellisa

Sitter på jobbet och ska alldeles strax packa ihop, ögonen hänger på halv stång så jag gör nog inte så mycket mer nytta här längre ändå. Förkylningen gör mig bara liiite seg och efter en i stort sett sömnlös natt så är det kanske inte så konstigt att jag inte känner mig så pigg!?!
Har en liten svackardag och då kommer alla saker som händer runt omkring en ifatt lite...satt och läste några bloggar som jag följer på lunchen, bl a http://vimmelmamman.blogg.se/ och http://mittlivsabina74.blogspot.com/ såg att begravningen är nu på fredag och att hennes vänner hade lagt upp ett jättefint bildspel, ibland känns det som att man har väldigt mycket eländigheter runt sig och samtidigt blir man ju så tacksam för att man själv hittills har varit så förskonad...
Har varit dålig på att lägga upp bilder, hm får bestämt skärpa mig lite både med bloggandet och fotograferandet!
Maken ringde förut, han skulle åka till Stadium med pojkarna och se om han hittade några skor till Hugo, spännande att se vad de hittat när man kommer hem! Hugo har ju sina bestämda åsikter så det ska bli riktigt intressant :-)
Dags att dra hemåt!

1 kommentar:

  1. Usch ja, man är verkligan förskonad och tacksam för det när man läser om sådana tråkigheter, vimmelmamman har jag följt lite då och då men bloggen om Sabina läste jag först efter ditt inlägg. Satt här med tårarna rullandes ner för kinderna... så hemskt livet kan va men så tappra både de anhöriga och Sabina själv va... man måste väl i en sån sits men det är svårt att förstå!

    Nu till nåt roligare, vill gärna se lite mer bilder, det är lite bökigt att först ta korten och sen ladda in dem i datorn, gärna förminska dem lite och sen läggas upp på bloggen men det är väldigt roligt för oss läsare att se! Hoppas allt är bra annars och att du får sova bättre i natt!! Kramar!

    SvaraRadera