torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Hepp, så var man framme hos mor och far för att fira påsk.
Theo gav upp för en liten stund sen och Hugo somnade strax efter 21. Han var ju tvungen att kolla så att lekstugan stod kvar och så skulle han bjuda oss på kaffe och saft så han bar brickan från lekstugan på baksidan runt hela huset och in till oss och sedan sprang han iväg igen för att hämta något mer :-D han är för skön! Så behövdes det ju sopas också, han röjde runt härute på trallen en bra stund med piassavakvasten, passande i påsktider...skulle ha haft ett foto på det där men jag glömde ju såklart kameran därhemma, kom på det när vi redan kört en bit och behöver jag ens säga att en skärtorsdag inte är bästa dagen att vara ute på vägarna, inte läge att köra tillbaka för att hämta kameran direkt med andra ord! Det tog typ en timme att ta sig till Södertälje och det är väl 4,5 mil! Det där berömda minnet spelar mig många spratt nuförtiden, kameran var inte den enda saken jag glömde heller, hm får lösa present till systerdottern på nåt annat sätt och hoppas att det finns en Nokialaddare som passar min telefon, säkert var det nåt mer också men det har jag inte kommit på än ;-)
Dags att knyta sig kanske!
Glad Påsk!!!

1 kommentar:

  1. Vi saknar er! Hälsa Hugo att vi ska elda grenar imorgon och att Sköldis vaknat nu.
    Ira hälsar till honom oxå! Puss!

    SvaraRadera