tisdag 21 april 2009

Nya skor!


Gissa om jag hade en stolt kille hemma som mötte mig i dörren; Kolla mamma vilka snygga skor!!!

Jorå maken hade hittat skor till Hugo må jag säga! 4 par! Ja eller ett par gummistövlar och ett par Crocs, ett par lite grövre Viking gympaskor (bra att ha på skogsutflykter) och ett par vita adidassneakers... Hugo hade inte varit så intresserad av att prova nåt mer än de vita adidasskorna sen var han nöjd och gick med kartongen under armen och ville ha skorna på sig på en gång!

Han är helt övertygad om att de kommer få honom att kunna springa ännu fortare, herregud de där benen går ju redan som små trumpinnar, vart ska det här sluta...han kommer väl kallas Kalle Anka av sina kompisar sen precis som hans morfar (förutom att morfar sprang barfota har jag för mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar