torsdag 23 april 2009

De har kommit!!!


Här har man gått och väntat och väntat, nu har de äntligen kommit! Kändes som julafton när sms:et kom i eftermiddags; Ditt paket från Frö med Posten finns nu hos Coop Extra...Yes! Kunde knappt bärga mig, Hugo fick stanna ute på gården med Amanda och spela lite fotboll medans jag sprang ner till centrum igen med Theo i vagnen för att hämta paketet :-) Har alltså beställt en massa fröer och några plantor så nu ska här planteras...det får bli till helgen hoppas jag! Ska dela med mig till Moster Laila också, mot att jag får plantera hos henne ;-) smidigt att få vara hos henne...istället för på balkongen, sen så tar jag hem det jag ska ha på balkongen när de förkultiverats lite, smart va!?! De suspekta gröna växterna i plastlådorna här ovan som ser ut som knark är faktiskt passionsfruktsplantor som förhoppningsvis ska ge en massa frukt, hm vi får väl se hur det går, med mina ogröna fingrar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar