måndag 27 april 2009

Merde!

Måndag eller!!! Glömde mitt inpasseringskort till jobbet hemma...man behöver det för komma in genom alla dörrar, logga in på datorn, köpa lunch i vår restaurant ja you name it. Inte rätt dag att glömma det kan jag ju säga, har en hel del som jag behöver skriva ut och till skrivaren behöver man också...just det, kortet! Nu håller IT dessutom på med en massa körningar så det lånekort som jag fått för dagen går inte att aktivera än, annoying!!! Så måste jag väl hitta ett annat kort att aktivera till skrivaren antar jag... Hoppas nu bara att kortet ligger därhemma någonstans så att jag inte har tappat bort det vilket i och för sig skulle vara so me om det var så...

Idag blir det sushi lunch i solskenet istället då :-) mycket bättre än i vår lunchrestaurant det!!!

1 kommentar:

  1. Ja va typiskt! Låter inte smidigt för fem öre! Tänkte väl att de hade lånekort men det va ju surt att de skulle mecka med datorerna just idag...

    Sushi däremot låter inte alls dumt, va urlänge sen jag åt det. Längtar till sthlm så jag får äta lite sushi, visst finns det ju på nämre ställen men det är inte riktigt samma sak. :)

    SvaraRadera