lördag 4 april 2009

Kortis

Ja det får bli en riktig kortis nu! Slocknade med Theo när jag försökte natta honom förut och jag borde nog gå och knyta mig på riktigt för natten nu...
Har klarat av första dagen av tre som golfänka ;-) Moster Laila som är i samma sits ringde här på eftermiddagen och frågade vad jag hade tänkt mig till middag...öööhh, maken har lämnat en hel del mat i kylen men jag har inte bestämt mig för vad än! A men jag tänkte att vi kunde komma med en lasagne annars jag och sonen och Miss A, har du sallad!? Kan man tacka nej till ett sånt erbjudande :-) Nej så klart att de fick komma! Fixade sallad, dukade och satte på ugnen det vara vad jag behövde göra...ja jag var ju lite orolig att jag skulle bränna lasagnen bara, hm lagar jag mat ofta eller! Hällde lite mjölk på och täckte med folie efter ett tag och det ordnade sig jag brände inget, puh! Jag skulle inte säga vem som tillagat den men den var fantastiskt god :-D Tack, tack för maten och det goda sällskapet!
Dags för sängen igen, God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar